dijous, 30 de setembre del 2010

Un primer apunt


Un primer apunt per inaugurar un bloc que tenia ganes de començar. Un bloc que neix amb la voluntat d’expressar les coses que em passen, que veig o que sento i compartir-les a la xarxa.
Tot va començar fa poc més d’un any quan vaig crear-me un compte a Twitter. Hi vaig entrar sense saber ben bé què era i quan encara no se’n parlava gaire, però ben aviat m’hi vaig començar a familiaritzar i em va ben atrapar. La immediatesa en què arriba la informació, la complicitat que s’estableix amb persones afins, el seguiment que es pot fer de debats o la possibilitat d’aportar comentaris i informacions d’interès em va semblar fascinant. Amb el temps, però, em vaig adonar que amb 140 caràcters a vegades no en tinc prou. La limitació a fer piulades d'un màxim de 140 caràcters està molt bé i segurament és la clau de l'èxit de Twitter, però però per parlar de segons quins temes necessitava tenir un espai on, sense la limitació dels 140 caràcters, pogués fer una anàlisi més profunda i pausada. I aquest espai és aquest bloc, un bloc on parlaré del que conec, del que m'és proper i de les coses que més m'interessen.

7 comentaris:

  1. Felicitats pel nou blog! M'agrada el format i sobretot l'expresió que fas servir per titular-lo ... de més verdes en maduren!
    Quines ganes que ens expliquis coses xD
    mireia

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies. T'agraeixo les teves paraules. La interacció amb les persones que llegeixin el bloc serà un aprenentatge permanent.

    ResponElimina
  3. Felicitats , jo també fa temps que tinc el cuquet de fer això d'un diari públic tipus blog. Crec que m'animaré. Ja tinc l'arbre plantat i la criatura feta, espero que fer un blog t'ho homologuin com si haguessis escrit un llibre....

    ResponElimina
  4. És veritat, Rosa, un bloc és com un petit diari que permet fer reflexions més pausades sobre allò que ens envolta, ens inquieta i ens apassiona. És un mitjà de comunicació més reflexiu i elaborat, en aquest cas de les teves dues grans passions: la llengua i l'esport. Malgrat corris, no tot han de ser corredisses! De fet, jo crec que tard o d'hora tendirem cap a aquí i que el facebook o el twitter aniran perdent pes (almenys, per als que ja passem dels quaranta) Moltes felicitats per contribuir a difondre el català per la xarxa i endavant amb aquest projecte!

    ResponElimina
  5. Cesc, una bona notícia saber que ja tens el cuquet de fer un bloc. M'agradarà llegir-te, segur!

    Mariona, justament és això que esmentes el que m'agrada dels blocs. Ho has dit molt bé. Moltes gràcies pels ànims i per seguir-me. Amb l'experiència i el coneixement que tens de la llengua, els teus comentaris sempre seran molt benvinguts.

    ResponElimina
  6. Trapi ua plan bona iniciativa d'emplegar aguest mejan de comunicacion qu'eth hilat aufrís entà hèr comentaris.
    Demori qu'eth blog aja tot eth succès que mereishen es tèmes de qué i parles !

    ResponElimina
  7. Fòrça gràcies, Raimon. Açò m'anime fòrça.

    ResponElimina